header

header

19 november 2017

VECKA 46 / 2017.

Detta var veckan då årets första snö föll och rutorna på altanen blev frostiga och fina. Träningsmässigt gick det dåligt i början av veckan men desto bättre i slutet. På fotofronten gick det superbt och kameran luftades flitigt. Många tankar snurrade och tyvärr blev jag inget klokare gällande livets stora frågor.

Ögonblick från min vecka finns nedan:

Tog till vara på stunderna jag kunde spendera i skogen.

Junior ville föreviga när hon hoppade så vi drog ut käpphästarna i början av veckan och fotade.

Var ute med lill-kameran och rekade fotoplatser för årets julkortsfotografering.

Det är onekligen vackert med det vita.

Motljus - I love it!

Snön försvann men det var ändå makalöst fint i skogen under fredagens löptur. 

Avslutade veckan med att börja städa bokhyllor, skåp och lådor. Michael Bublé på högsta volym och julfeelingen var ett faktum.


Saker jag tänkt på:

☆ Hur mycket trevligare det blir ute bara det kommer lite snö. Allt blir så mycket ljusare och novembermörkret känns lite lättare att hantera.

☆ Hur mycket bättre jag mår när jag tar mig för och gör saker. Att bara sitta och slappa är inget för mig (även om man behöver det emellanåt så klart).

☆ Hur skönt det är att springa när man kan andas igen. Ett besök hos osteopaten och kroppen smällde till med bästa känslan (& kilometertiden) på väldigt länge. 

En ny fullspäckad vecka väntar så det är bara att försöka ladda batterierna! Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!