header

header

12 november 2017

VECKA 45 / 2017

Började veckan med att fortsätta njuta av solen och värmen. Fick något av en chock när man återvände hem till novembermörkret och kylan. Träningsmotivationen sjönk (som vanligt vid den här tiden av året) i botten och jag ville bara ligga i soffan och göra nada.

En liten summering från min vecka kommer här:

Fortsatte springa tidigt om morgnarna och uppleva fantastiska soluppgångar.

Låg under parasollet när solen stekte som mest.

 Sprang, sprang och sprang i denna fantastiska miljö.

 Åt väldigt god mat - och att slippa laga - riktigt lyxigt!

Sista löppasset i korta tights och linne och magisk utsikt - som jag njöt!

Sprang en makalöst fin tur i fredags - frost och sol - magi så det smäller om det!

Tacksam att få uppleva detta. 

Och på lördagen så kom den då, den första snön. Blandade känslor inför det måste jag erkänna.

Saker jag tänkt på:

☆ Novembermörkret - vad ska det vara bra för egentligen??

☆ Första snön och vintern i antågande. Känner ingen glädje över detta faktum men det blir nog bra bara det blir "riktig" vinter och snö som stannar.

☆ Hur tacksam jag är över att ha möjligheten att åka en vecka till värmen när det behövs som mest. En vecka som betydde mer än ord kan beskriva.

Nu dags att försöka hitta någon typ av träningsmotivation och ladda för en söndag då alla pappor ska firas lite extra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!