header

header

10 november 2017

VECKA 44 / 2017

Bättre sent än aldrig får inleda detta inlägg. Summeringen av höstlovet kommer väldigt sent men när man varit på resande fot har inte tid framför datorn prioriterats. En fullspäckad höstlovsvecka gick med rasande fart och vad jag hade för mig visas i en liten summering nedan.

Njöt av höstvädret och gick mina promenader när jag inte tränade.

Förundrades av att det var slutet av oktober och att rapsen börjat blomma igen.

Skjutsade fram och tillbaka till travskolan där junior gick på travdagläger.

 Och i mitten av veckan drog vi söderut och NJÖT av sol, bad, bästa sällskapet och...

.... efterrätter. Oh my vilket dessertbord det var VARJE dag (tur att man tränade kan jag säga).

Stenar, båtar, hav och himmel - vackert!

 Unnade mig alkoholfria drinkar - virgin mojito - mumma!!

 Solnedgången från vår balkong - sååå vackert!

Poolen i kvällssolen.

Saker jag tänkt på:

☆ Hur bra kroppen mår av värmen. Alla gamla skavanker och skador försvinner och man känner sig som 25 igen. 

☆ Hur skönt det är att bara vara. Åker man på resa så kan man verkligen slappna av.

☆ Hur oerhört skönt det är att minimera tv-, padd-, och mobiltid. Att fokusera på här och nu och inte slösurfa och slösa onödig tid på det. Måste verkligen bli bättre på detta. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!