header

header

8 oktober 2017

VECKA 40 / 2017

Den här veckan har om möjligt gått ännu fortare än tidigare veckor och har varit minst sagt rörig. Höstrusket har kommit med besked och när solen visade sig kom lite energi tillbaka.

Tiden tillsammans med kameran har varit obefintlig (hoppas kunna ändra på detta snart) men några bilder från mobilen kan jag visa från veckan som gått.

 
Finväder = maximera tiden på rullisarna. Snart dags att ställa bort dom men det vill jag inte tänka på ännu. 


 Kanelbullens dag och jag slog på stort och bakade hembakade bullar.


 Rastning av liten kanin som absolut inte vill vara med på bild hanns också med.


 Ledig fredag och långpass på rullisarna - som jag älskar mina lediga fredagar!!


Hemmagjord räkmacka fick det bli till helgen - mycket gott måste jag säga. 

Saker jag tänkt på:

⭐︎ När solen lyser på träden i höstfägring - så vackert att jag bara vill trycka paus och stanna tiden.

⭐︎ Att få springa - det är banne mig så obeskrivligt skönt att jag önskar jag kunde göra det vareviga dag. 

⭐︎ När man pratar och skrattar med nära och kära - då är livet extra skönt.

Nu väntar en vecka med mindre stress - och det passar mig ypperligt!

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!