header

header

1 oktober 2017

VECKA 39 / 2017

En mycket bra vecka har passerat även om jag känt mig vilsen emellanåt - när det gäller livet alltså. Inspirationen och glädjen att fotografera har kommit tillbaka med råge och jag har varit ute en del med kameran. En hel del träning har det också blivit - så mycket att jag faktiskt gick mig tom under söndagens pass.

Har inte tagit så många vardagsbilder men några följer nedan:


Har gått mina rundor och lyssnat på poddar - något jag verkligen gillar.


Åkte en makalöst fin runda på MTB:n i början av veckan 😍. 


Drog med mig kameran och rekvisita när jag skulle reka inför helgens fotografering, ställde mig själv framför kameran och vips hade ett gäng porträtt tagits. 


Mina fina vänner ställde upp som modeller på lördagseftermiddagen och levererade bilder som jag är så grymt nöjd med!!! Stort tack - ni är helt enkelt bäst ❤️.


Har massa bilder att redigera om det skulle råka bli regniga höstdagar.


Skulle ha vilat från träning på söndagen men..... Drog ut på MTB:n och lyckades köra mig sopslut på energi - men en fin tur var det!

Saker jag tänkt på:

☆ Jag har sagt det förut men säger det igen - jag ÄLSKAR hösten!!! Det är verkligen "min" årstid och på något sätt vaknar jag ur sommardvalan och kommer till liv igen.

☆ Jag har verkligen världens bästa vänner. För vad annat kan man säga när dom ställer upp framför kameran och låter mig ta de bilder jag tänkt på. När dom huttrande byter om i skogen utan att klaga och säger "inga problem" när jag ber dom göra än det ena och än det andra. Är så himla glad och tacksam över att ha er i mitt liv!

☆ Att allt blir så mycket roligare när man upptäcker en nostalgi-lista med sin ungdoms musik på Spotify. T.o.m. fönsterputsningen gick lättare till tonerna av Guns, White Lion, Skid Row, Kent m. fl i lördags. 

Dags att fylla på energidepåerna igen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!