header

header

24 september 2017

VECKA 38 / 2017

Den här veckan har jag mest känt mig sliten och som jag skulle bli sjuk. Därför satt det rätt fint med en resa till stugan i fjällen i slutet av veckan. Inget kanonväder men det gjorde absolut ingenting - vi fick en superbra helg i alla fall.

Några bilder från min vecka följer nedan:


Fick något jag hade önskat mig länge men varit för snål för att köpa - en ny träningsklocka!! I ❤️ it!!


Konstaterade att löven faller från träden och de vackra färgerna börjar komma till sin rätt.


I torsdags var jag så trött efter jobbet att jag fick lov att sätta mig i solstolen och vila en stund.


Även om man är i stugan så måste man ju ha fredagstacos.


Försökte mig på att läsa medan resten av familjen sov. Att läsa böcker går verkligen inte bra just nu.


Sikten var minimal under mitt skidgångspass i lördagsmorse. Den tänkta turen till toppen fick utebli för jag såg nada.


Hela familjen drog ut på topp-tur på lördagen och även om det fortfarande var dimmigt var det så himla fint.


Magiska färger på fjället 😍.


Mulen - toppen vi gick upp på. 


Magi som sagt.


Varm choklad och macka - sällan smakar det så gott som när man har gått långt och äter ute.


Obeskrivligt vacker är hösten.

Saker jag funderat på:

⭐︎ Att det är himla skönt att träna när det duggregnar. Kom på mig själv med att åka med ett leende på läpparna häromdagen under ett rullispass.

⭐︎ Att jag önskar vi hade mer tid för att göra saker tillsammans hela familjen. Ibland kan jag bli rätt less på vardagarna som bara flyger förbi.

⭐︎ Att jag är en serie-junkie. Senast i raden har jag plöjt första säsongen av Emmy-vinnande serien Big Little Lies


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!