header

header

10 september 2017

VECKA 36 / 2017

En ny vecka har kommit och gått. Ett hår har blivit kortare medan ett annat har blivit mörkare. Veckan har också varit fylld av många timmar ute i naturen, mycket pyssel här hemma och mycket umgänge med fina vänner.  En bra vecka att lägga till samlingen med andra ord.


Kunde börja plocka in äpplen från äppelträden.


Njöt av den höga, klara luften och gick mina rundor.


Jobbade mina timmar måndag till torsdag.


Körde första passet i långa tights.


Lagade middag, dukade fram finporslinet och bjöd vänner på middag.


Baklusten kom tillbaka och matbröd bakades.


Sprang en makalöst fin runda och njöt av färgprakten i naturen.


Drog till naturreservatet med en fin vän...


.... och gick till ett vindskydd, drack varm choklad och åt en macka...


.... vi gick en lång runda...

.... och passerade sjön dit det är så fint att åka på vårvintern och låta solens strålar värma.

Saker jag tänkt på: 

☆ Att hösten är här nu. På riktigt. Och jag Ä.L.S.K.A.R det!!

☆ Att jag känner mig lyckligt lottad som (ännu) inte är drabbad av orkaner, översvämningar och andra naturkatastrofer.

☆ Att det är ofantligt svårt att komma på bra presenter till personer som redan har allt. 

Hoppas ni alla haft en fin vecka och helg!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!