header

header

20 augusti 2017

VECKA 33 / 2017

Den här veckan har tillbringats i sviterna av förra helgens fotokurs. Har befunnit mig i en lyckobubbla och livet har känts allmänt gött trots att semester och ledighet tagit slut. Timmar har spenderats ute i solen och inomhus framför datorn (inte hela tiden så klart). Det har varit en bra vecka helt enkelt.

Bilder från min vecka följer nedan:


Upptäckte massa äpplen i äppelträden - stort gilla på det!


Plockade in blommor från trädgården - en av de saker jag gillar med sommaren.


Löste korsord i solstolen.


Gick promenader i skogen - löv på marken och hösten känns allt närmare.


Var ute med hårbollen.


Sprang med toklätta ben som nästan gick av sig själva.


Åt en bit choklad (eller två...... 😉).


Juniors egenodlade solrosor börjar äntligen slå ut och blomma.


Träffade kompisar - åt gott, skrattade och pratade till kvällen blev sen.




Drog med mig junior och träffade en fotokompis i fina Källslätten.

Saker jag tänkt på:

⭐︎ Att precis allt går så mycket lättare bara man är glad och har en go känsla i kroppen. 

⭐︎ När man får springa med ben som är lätta och pigga - det är få saker som slår den känslan.

⭐︎ Att få vara ute i naturen - få saker som slår det.

En ny vecka med skolstart väntar  - men först en ledig söndag!
Ha det bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!