header

header

5 augusti 2017

Silvberg.

Häromdagen när solen fortfarande värmde och sommaren kändes som bäst tog vi med oss badkläder, kamera och åkte på utflykt. Det är ju så det ska vara om somrarna - att man ska ta till vara på dagarna och utforska tillsammans.

Vi for inte särskilt långt hemifrån - det finns ju hur många platser som helst i ens omgivning att besöka - och styrde kosan mot Silvbergs gruva (info om Silvberg finns här). Vi har varit där tidigare men platsen är så vacker att vi gärna åkte dit igen.




Alla, utom jag, hade badkläder med sig och badade i det turkosa och kalla vattnet. Anledningen till att mina badkläder stannade hemma var att jag var så fokuserad på att få med kameran att jag helt glömde bort att jag faktiskt också hade tänkt bada. Så kan det gå. Men en mysig utflykt fick vi till. Är man i närheten är denna plats verkligen värd ett besök. 

Ha en fortsatt fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!