header

header

16 augusti 2017

I ett lyckorus....

De sista dagarna förra veckan tillbringade jag dygnet runt tillsammans med min kamera och en massa likasinnade vänner. Det har ju blivit lite av en tradition att varje sommar delta i en workshop i de djupa finnmarksskogarna. Och varje år har jag träffat gamla fotovänner och gjort nya spännande bekantskaper.

Jag är verkligen så himla nöjd att jag vågade anmäla mig till den där första kursen jag hittade i en tidning och åka dit ensam för några år sedan. Detta är något jag INTE hade vågat för en sisådär 10 år sen - men man ser ju att det aldrig är för sent för att göra något nytt 😊.

Och nu kunde man ju tro att det blir slentrian och samma saker när man åker på "samma" kurs år efter år - men icke! Fotografen som håller i det hela, Håkan Olsén, har en aldrig sinande ström av kreativa idéer och tankar och modeller och deltagare likaså. Så en sak vet man - man kommer inte hem besviken från dessa dagar utan helt uppfylld av en obeskrivlig glädje. Och jag kan säga att jag tre dagar efter hemkomsten befinner mig i ett totalt lyckorus!

Har en hel drös bilder att redigera och det kommer passa fint framemot hösten och vintern. Nedan är i alla fall några bilder som jag hunnit redigera.




De två nedersta bilderna hade jag med på den obligatoriska bildvisningen på kursens sista dag (& den uppmärksamme kan se att det finns något mera i den sista bilden.....).

Hoppas ni fått en bra start på veckan!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!