header

header

25 juni 2017

VECKA 25 / 2017

Midsommarvecka och även sista jobbveckan för min del. Det har gått i rasande fart, varit ganska mycket och emellanåt har det känts som semestern varit väldigt långt borta. Ytterligare en midsommar har firats in och sommarkvällar har tagits till vara.

En del av vad jag haft för mig kan ni se nedan:


Tog morgonpromenader och dök ner i diken med mobilen i högsta hugg.


Avslutade en bok och började med en annan.



Jag gjorde slag i saken och tog med mig kameran ut i sommarkvällen. Fångade magiskt kvällsljus och var salig när jag kom hem igen.


Träffade den här godingen för första gången. Hjärtat smälte när Lucifer 9 veckor gjorde entré på jobbet.


Spenderade så klart tid med min egen lilla hårboll. Han må vara väldigt egensinnig men jag tokgillar lilla kaninen.



Firade midsommar med jordgubbar och bubbel (Loka crush för min del då jag inte tycker om alkoholsmaken)



Hade vänner på middag på midsommardagen. En härlig eftermiddag/kväll med fiske, massa mat, spel och skratt. Vuxna och barn i en salig blandning - som det ska vara 😀.

Saker jag funderat på:

⭐︎ Hur mycket jag tycker om att arbeta med kroppen. Drog igång projekt iordningställa-rabatter-på-framsidan och njöt av varje spadtag.

⭐︎ Att jag verkligen skulle vilja ha en egen hund. En dröm jag haft ända sen jag varit liten.....

⭐︎Helt galet att det redan är dags för sommarsemester. Nu gäller det att ta vara på ledigheten och inte fokusera/lägga tid på om vädret är dåligt eller inte. Strunt samma om det regnar - här ska njutas/göras saker oavsett - huvudsaken är ju att man har den lediga tiden!

Hoppas ni haft en fin midsommar!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!