header

header

18 juni 2017

VECKA 24 / 2017

En intensiv vecka har passerat. Ett sommarlov har börjat och en jobbvecka närmare semester har avslutats. Humöret har varit både högt och lågt - har följt vädret kan man nog säga.

Tycker inte att jag gjort så mycket men några bilder har jag fångat (de flesta med mobilen - därav kvalitén):


En bukett sommar plockades och placerades på altanen.


Ytterligare några mil på rullisarna avverkades. Konstaterade att jag verkligen måste vässa stavspetsarna.


Morgonpromenader innan frukost hanns med. Älskar att kunna starta dagen så här.


Racern fick äntligen luftas och jag konstaterade att det var lika jobbigt och roligt som jag mindes.


Iförd finaste avslutningsklänningen fixades det riktig sommartårta.


En blommig klänning fyndades på rean men jag var inte helt nöjd så den fick åka tillbaka men...


.... i stället lyckades jag hitta 5(!!!) tröjor på rean! Och det är inte illa för att vara mig 😊.


Åt middag ute i den ljumma sommarkvällen i goda vänners sällskap - sommar som jag älskar dig!


Saker jag funderat på:

☆ Att den lilla här hemma inte är så liten längre. Det gjorde allt lite ont i mammahjärtat när vi sa hej då till lågstadiet här i veckan.

☆ Att jag älskar när man hinner med, har energi och kan bocka av saker-att-göra-på-huset/i trädgården-listan. 

☆ Att varma sommardagar gör mig lycklig ända in i själen - så är det bara 😊.

En vecka kvar att jobba, sen är det äntligen dags att smyga igång årets sommarsemester. Ska bli så himla skönt men på något sätt känns det som semestern redan börjat. Och när man känner så - ja då känns livet ganska skönt!

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!