header

header

11 juni 2017

VECKA 23 / 2017

En vecka närmare sommarlov och semester. Som det ser ut nu så känns sommar, sol och bad riktigt långt borta - men när man minst anar det så vänder det och blir varmt igen (hoppas jag i alla fall). Riktigt trött och omotiverad har jag varit veckan som gått men det går inte att vara på topp jämt. 

Här är i alla fall lite av vad jag haft för mig:

Satte mig ute på altanen med en bok när solen värmde som skönast.



Efter en dag med regn och rusk var det skönt att solen tittade fram när det blev kväll.


Rejält trött och ingen lust att träna - passade på att gona ner mig i fåtöljen med en fototidning och läsa om övergivna platser.


Sååå sugen på att fota analogt. Fick en kamera av min pappa men då den inte funkar optimalt började jag titta på andra alternativ.


Riktigt ruskväder - så både gummistövlar och paraply fick komma fram.


Torsdagkväll och jag hade tråkigt - tog därför rullisarna och åkte till junior på ridningen.


Två vinster och en förlust blev resultatet för mig när jag och mini-me spelade spel.


Ett löppass i lördags i ljummet sommarregn - bästa vädret att springa i (i alla fall enligt mig 😊).


Smög ut i sommarkvällen och fotade i det magiska kvällsljuset ❤️.


Avslutade veckan med 10-års kalas för några klasskompisar innan sommarlovet börjar.


Saker jag tänkt på:

☆ Att det är sommar, SOMMAR! Har kommit på mig själv med att gå och tänka: det där ska jag göra i sommar. Men alltså, sommaren är ju här och nu. Det gäller att ta till vara på den, för sommaren är ju som bekant kort....

☆ Att jag är en sucker för Skam. Älskar "ungdoms-serier" och när det dessutom är en på norska - olala!!

☆ En stund med kameran är en lycklig stund - ja, precis så är det.

Hoppas ni haft en bra helg och vecka!
Kram Carina.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!