header

header

4 juni 2017

VECKA 22 / 2017

Den här veckan har vi sagt hej då till maj och välkomnat sommarmånaden juni. En månad som är efterlängtad, fin med all sin skira grönska och alldeles underbar med sina ljusa sommarkvällar.

Nedan följer bilder av vad jag haft för mig:


Eftersom kroppen inte riktigt var med på noterna för konditonsträning efter min krasch inledde jag veckan med ett rejält styrkepass.




Unnade mig en stund nere på bryggan i solen. Filosoferade lite och blåste maskrosblommor. 


Satt med näsan i en bok i favoritfåtöljen. Älskar att läsa och har gjort det ända sen jag lärde mig det.


Hängde en hel del med den här lille mannen.


Var överlycklig när jag kunde ut och springa igen!!!



Beställde böcker och räddade sommarläsningen.


Tog en promenad med en fin vän i skogen. Och hittade Värmlands fina och skira landskapsblomma.



Framkallade bilder från appen Framkalla - smidigt och såå fina bilder.


Saker jag tänkt på:

☆ Att vi ska vara snällare mot oss själva. Att komma ihåg att säga till sig själv att man duger precis som man är och att det man gör är gott nog. Tänk så mycket det gör för välbefinnandet att tänka och säga snälla saker till sig själv. 

☆ Hur mycket jag tycker om att lyssna på musik. Älskar att grotta ner mig i låttexter och skråla med (när jag är mol allena kan tilläggas 😝). Att höra en text som man kan relatera till och som nästan är som ett knytnävsslag i magen - det är banne mig bland det bästa jag vet.

☆Hur kan det finnas så mycket ondska i världen? Jag kan för mitt liv inte begripa och förstå alla dessa terrorattacker och krig som kryper allt närmare. Är det så här det ska vara i fortsättningen? Att man ska bli begränsad och inte våga åka någonstans i fall att. Jag vill att mitt barn och alla andra människor i världen ska få leva i fred och trygghet. Hade jag en önskan skulle det vara just det. 


Ännu en kort jobbvecka väntar men först ska jag njuta av söndagen!

Ha det fint!
Kram Carina.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!