header

header

7 juni 2017

Totalt kaos....

Hur sköna dessa lediga dagar än är så måste jag nog säga att det inte enbart blir avkoppling i och med dem. I alla fall inte för mig. Numera vet jag inte längre vilken dag det är i veckan - men det är ju i och för sig ganska trevligt. I alla fall när man tror det är måndag och upptäcker att det faktiskt är onsdag. Angenäma problem minst sagt 😊.

Det är inte enbart lediga dagar som bidrar till mitt kaos. Nej, i dag drogs det igång och huset förbereddes för ommålning. Och det kan jag säga: att när det blir oordning och springer hantverkare här hemma - det är INTE min grej. Har väldigt svårt att hantera detta (behöver ordning och reda för att må bra) men det är bara att sätta på sig skygglapparna och blunda för några dagar. Det kommer ju bli bra när det är färdigt.


Nu dags att åka och hämta junior från skolan. Sen blir det en tur till köpcentret för att inhandla tights eller strumpbyxor till skolavslutningen nästa vecka - vädret ser ju tyvärr inte allt för lovande ut så det gäller att vara förberedd. Men det är ju en vecka kvar så det kan hinna ändra sig både en och två gånger.

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!