header

header

21 juni 2017

Många tankar om sommaren.



En jobbdag kvar och sen är det dags för årets sommarsemester! Fatta - S.E.M.E.S.T.E.R!!! Jag tror inte riktigt att jag har förstått att det faktiskt är sommar och att det är det NU. Jag går liksom runt och väntar på att sommaren ska börja och tänker: "det där, det ska jag göra när det blir sommar". Det gäller ju att komma ur de där tankarna och inse att sommaren ja den är här nu, i dag. Och jag kan inte vänta och tänka att jag ska göra det sen. Sen kommer oerhört fort och vips är sommaren över och jag har inte hunnit med varken att njuta eller göra det jag hade tänkt. Nej, dags för skärpning och njuta här och nu!!
Midsommar om några dagar och vi har fortfarande inte löst vart vi ska spendera den. En vill till söderut, den andra vill till norrut och den tredje vet inte. Jag är den tredje (skräll....). För min del kvittar det var vi är bara det är ok väder så man faktiskt kan fira midsommar. Men jag börjar känna liiiite panik - det är ju midsommar om två dagar. Kanske dags att försöka bestämma sig. Men först är det dags att försöka göra något vettigt av den här dagen. 

Önskar er en fin onsdag!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!