header

header

26 mars 2017

Världens bästa helg!!

Många dagars frånvaro har det blivit här på bloggen. Jag har inte bara tagit en paus från den utan även en välbehövlig paus från allt det vardagliga. I torsdags drog jag och tre vänner till stugan i fjällen.

Och jag måste säga att det har varit en obeskrivligt bra helg. En helg fylld av tid för återhämtning (när har man liksom tid annars att bara ligga under en filt i soffan och läsa en bok??), makalöst god mat (inte min förtjänst), tid tillsammans med de finaste vännerna, en massa skratt och tok. Hade dessutom tiden att avverka en massa mil i skidspåret 😍 - slog till med säsongens längsta pass i går - och förutom rejäla skavsår gick det grymt bra.

Den "riktiga" kameran fick vila men mobilen var så klart med. En bildbomb kommer nedan.










Det finns verkligen inget bättre än att få vara ute så här 😍😍😍. 

Ja det här var utan tvekan precis vad jag behövde och den här helgen med de finaste vännerna var guld värd! Stort tack för att ni ville följa med 💖.

Ha det bra!
Kram Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!