header

header

7 mars 2017

Ta mig tillbaka.

Tisdag och här sitter jag vid köksbordet och vet inte riktigt vad jag ska göra. Har så klart massa saker jag kunde ta tag i, om jag ville dvs.... Borde byta jord på krukväxterna. Borde såpa sovrumsgolvet. Borde plocka här hemma. Borde åka och göra ärenden. Men lusten till detta infinner sig inte så jag tror det får vara.

Ute är det fina vädret som bortblåst och det är inte utan att man längtar tillbaka till fjällen och vintern.  Och då känns det rätt bra att jag kommer få åka tillbaka om bara några veckor 😍. Kan säga att jag längtar riktigt mycket redan nu.


 Som jag älskar att göra sådana här saker med den här donnan 💖


Tror minsann att jag ska ta och försöka lära mig lite mera om hur man redigerar i iMovie. Såg det hade kommit en kurs på Moderskeppet och jag vill lära mig mer om att redigera filmer. Tycker det verkar så himla kul och det är ju betydligt roligare än alla "borden" - så så får det nog bli 😊.

Måste ju bara visa den här snyggingen som gärna skulle få hänga på min rygg nu i vår. Men jag har ju lovat mig själv att inte handla så mycket......

Hoppas ni har en bra tisdag!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!