header

header

1 mars 2017

I fjällen!

Så blev vi då lediga allihopa och i går drog vi till stugan i fjällen. Så himla skönt att komma hit och bara vara. Kunna träna när man vill. Åka skidor tillsammans och ha hur mycket tid som helst att fylla med precis vad vi vill. Lyxigt så det förslår.

Min vana trogen stack jag ut tidigt i morse för att träna. Trivs bäst då, när det i princip inte är nästan någon mer ute i spåren. Testade även mina nya skate-skidor (mina gamla favoriter håller tyvärr på att gå av 😥). Och ovant var det i början men i slutet av passet kändes det ok så vi ska nog kunna bli bra kompisar till slut bara vi åkt några fler mil tillsammans.


Så kom dom då fram till slut: ny-skidorna. 


Sen blev det så klart till att kolla på skidorna från VM i Lathis men efter det drog vi ut i spåret igen. Jag och junior gnetade på ett bra tag och hade som vanligt riktigt roligt! Det värmer så gott att hon tycker det är kul och det är värdefull tid tillsammans.



Nu blir det till att slappa i stugan och ladda för mera skidor i morgon 😊.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!