header

header

4 mars 2017

Bilder från fjällen!

Ja vi fortsätter sporlovnadet och koser oss rejält här i fjällen. Det har varit fina dagar och som vanligt vill jag inte att dom ska ta slut. Skulle lätt kunna stannar är ett par veckor till.

I morse när jag var ute och tränade - ja, jag är fortfarande ute så pass tidigt om morgnarna att jag får vara själv i spåren - så slog det mig att jag tror nästan att jag skulle kunna ha vinter året om. I alla fall när det är så fint som det är just nu.

Vet att många längtar efter våren men för mig är det oslagbart med superfina spår, massa snö, tystnaden ute i skogen, att få glida runt i manchesterspår och räls, höra gnirket från stavarna, känna att kroppen svarar när man trycker på i uppförsbackarna. Detta är skidåkning när den är som bäst och livskvalitet för mig. Svårt att fånga på bild så klart, men nedan försöker jag i alla fall visa hur fint vi har det här i fjällen.






 Som jag älskar detta!! 😍

I morgon bär det som sagt hemöver igen men i dag tänker jag njuta av att vara här och nu.

Ha en fin lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!