header

header

18 februari 2017

När hon får välja....

Efter en riktigt seg start på dagen, eller ja, jag var faktiskt ute och gick en långrunda i mörkret i morse, men efter det var det segt. Det var liksom slut på energikontot så att träna för egen del var inte att tänka på. Men jag ville göra något med mini-me och jag föreslog att vi skulle ut och springa. Höga suckar kan jag lova men sen frågade hon om vi inte kunde åka skidor i stället. Jag var inte sen att nappa på det förslaget.

Trots rätt hårda och isiga spår (inte mitt favoritunderlag) kämpade hon på bra och vi fick en härlig stund i vårvädret. Ja, med många plusgrader ute kan man inte känna det som att det är annat än vår i luften....



Hade egentligen tänkt vila helt från träning i dag, borde kanske ha gjort det, men efter lunchen var jag bara tvungen ut. Det blev ett löppass i lagom tempo och styrka på det. Känns rätt skönt att jag hållit igång löpningen i vinter och förhoppningsvis ska övergången när snön försvinner inte bli allt för hård.

I kväll tredje delfinalen av Mellon och vi lär väl sitta bänkade antar jag :).

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!