header

header

5 februari 2017

En kort sväng hem.

I går morse stuvade vi in oss i bilen och tog oss en sväng hem till mitt kära Värmeland. I dag åkte vi tillbaka hit igen. En kort sväng som sagt men vi hann med det vi skulle och det är huvudsaken. 

Det är alltid så himla skönt att komma hem och när snön dalade ner under dagens löptur på mina gamla stigar och grusvägar - då var jag lycklig vill jag lova. Att ha fina grusvägar nära hemmet är något jag saknar där vi bor nu. Älskar att cykla och springa på grusvägar så det är lite synd att det inte finns lika nära nu. 



 Mobilbilder från gårdagens promenad med M.

I morgon en ny vecka och den kan omöjligt bli lika jobbig som de senaste har varit. Nu dags att se reprisen av Superstars

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!