header

header

18 januari 2017

Rätt in på lyckokontot.

Det är något med mig och denna vintern. Det är något med vår relation som inte är som det brukar. Jag kommer på mig själv med att gå och längta efter långa rullskid- och cykelturer och löpturer i skogen. Detta kan jag lova inte har hänt tidigare.

Då relationen inte är den bästa så är det ett motstånd inför varje skidpass. Men jag tar mig ut och ångrar sällan en skidpass. Tog med mig hela packningen med ombyte till jobbet så det var bara att svida om och ge mig ut direkt efter jobbet.

Och visst var det isigt efter gårdagens regnande men det var kanonfint spår och jag måste säga att det var många minuter som skidades rätt in på lyckokontot! Kände mig så himla fri där ute i spåret (svårt att beskriva känslan men fri tror jag beskriver den rätt bra) och med bara minus 2 och en sol som värmde kändes det nästan som vårvinter i stället för en dag i januari. Visst är det väl rätt härligt att man kan bli så lycklig av att åka skidor ute i skogen :).





 Många bilder på träd och snö blir det - det kan lätt bli så när man älskar att vara ute i naturen (mobilbilder från dagens skidtur).

Nu dags att försöka se ikapp dagens avsnitt av....... just det, Hem till gården :).

Ha det fint!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!