header

header

14 januari 2017

Makalös lördag!

I dag kan man nog utan tvekan säga att vintern peakade. Jösses vilken fin dag vi haft. Minus sex grader, strålande sol och en klarblå himmel. Jag och mini-me mötte upp fina vänner och åkte skidskor. Vi åkte en härlig runda och stannade vid en ö där vi fikade och drack varm choklad. Åh vad jag gillar att göra sådana här saker :).




Efter att vi njutit av vår skridskotur tog jag faktiskt tag i ena hallväggen på övervåningen. Inte det roligaste men ack så skönt när det var gjort. Sen blev det en skidtur i skymningen. Riktigt mysigt att åka när det blev mörkare och mörkare. Förr i tiden hade jag varit livrädd men numera tycker jag som sagt att det är mysigt.


Fortsatt trevlig lördag!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!