header

header

27 januari 2017

Fredag & manchester.

En ledig fredag med fågelsång och en värmande sol. I dag var det onekligen svårt att tro att det var i slutet av januari. I stället kändes det mera som en vårvinterdag i slutet av mars. Ja, man kan ju verkligen konstatera att detta nog är den konstigaste vintern på väldigt länge.

Totalt osugen på att träna i morse men jag tog mig ändå ut. Hade förberett mig på att få staka i stenhårda och isiga spår men tog för säkerhets skull med mig skatepjäxorna och det visade sig vara ett mycket smart drag. Nykört och manchester på konstsnöslingan och herrejösses så fint det var.

Tur att det finns konstsnö.

Hade väldigt svårt att sluta åka och vips hade det gått några timmar och många varv hade avverkats och det var hög tid för mig att göra något annat än att åka skidor hela dagen. Hemma igen blev huset städat och annat plock fixat - sånt som man måste göra vare sig man vill eller inte.

Finvädret gjorde att det minsann blev en promenad också. Attans så skönt det är att vara ute när det är soligt och fint. Hoppas att vädret håller i sig även i helgen.

Önskar er en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!