header

header

13 januari 2017

Fredag den trettonde.

Fredag den trettonde och en riktigt bra sådan måste jag säga. Efter dagen i går kan jag säga att det var välbehövligt (gårdagen var INTE bra om jag säger så) så den här dagen var guld värd.

Började min fredag med att tejpa alla lister i hallen. Efter jag gjort detta skjutsade jag till skolan och gav mig sen ut i skidspåret. Härdade ut det planerade distanspasset - träna är verkligen inte roligt just nu men jag gör det för annars mår jag inte bra - och sen for jag hem och började måla. Håller på och fräschar upp väggarna i hallen och blev färdig på nedervåningen. Listerna är kvar men dom får jag ta i morgon för mina handleder ville inte måla mer i dag.


Hann inte fota under skidturen i morse så det får bli bilder från gårdagens skidtur i stället.

I helgen tänkte jag försöka hinna med att måla övervåningen också - om handlederna tillåter det vill säga. Och sen hoppas jag på många timmar utomhus. Vädret verkar bli kanon och det måste man ju ta till vara på.

Nu dags att mysa ner sig i soffan och se på Harry Potter och den flammande bägaren - fredagsmys när det är som bäst :).

Ha en trevlig fredag och helg!
Kram Carina.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!