header

header

21 januari 2017

En alldeles vanlig men väldigt bra lördag.

En lördag som känts som en söndag har nästan passerat. Kikar in en sväng nu i kväll då jag är gräsänka här hemma och hamnade framför datorn. Junior är hos kompisar och M har rest till Asien. Så kan det gå men jag klagar inte. Ibland är det skönt att få rå sig själv lite.

Detta har varit en lördag då det varit fantastiskt väder. Herregud solen värmer i januari. Vad är det som händer? Ska det vara vår redan?? Visst är det skönt med några plus och sol men om jag ska vara helt ärlig får det gärna vara några minusgrader och sol i stället.

Började hur som helst denna dag i skidspåret. Var ute tidigt så jag var nästan själv och jag måste säga att jag nöjt av att staka fram på myrarna i min ensamhet. En stund då livet är som bäst. Och att sen M och mini-me också var och åkte när jag kom tillbaka till stadion efter mitt pass gjorde ju allt mycket bättre.

Det var ju sol så jag skippade VC-tävlingarna i längd och drog med mig min bästa ut i stället. Riktigt skönt var det och det tog verkligen emot att gå in tillbaka. Och eftersom jag blev själv så passade jag på att köra ett styrkepass här hemma. Men nu lockar ett avsnitt eller två av Vampire Diaries.





Hoppas ni haft en bra dag!
Kram Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!