header

header

10 januari 2017

Det blev en rivstart.

Ja men då var det vardagliga livet igång igen efter några veckors ledighet. Skolan började i dag så nu är vardagen tillbaka på riktigt.

Började jobba i går och att säga att det blev en rivstart är ingen överdrift. Högarna på skrivbordet var inte att leka med så jag tog faktiskt med mig jobbet hem och satt större delen av dagen i går och betade av dem. Gissa om jag var nöjd när arbetsdagen var över för i dag och jag kunde konstatera att jag hade jobbat ikapp allt.

Som jag längtar tillbaka till detta.

Och med den rivstarten kom även tröttheten. Hur är det möjligt att vara så här trött hela tiden? Jag har i alla fall börjat att köra lite yoga och även trevande prövat på meditation - allt för att försöka komma ner i varv och bli pigg. Det senare är väldigt svårt - har så oerhört svårt för att koncentrera mig på att vara just här och nu utan tankarna fladdrar ideligen iväg. Men det gäller väl att hänga i antar jag - ska i alla fall försöka :).

Nu är det hög tid att ta tag i tvätten som ska hängas.

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!