header

header

11 december 2016

Snö & tredje advent.

Ännu mera snö och ännu finare ute. Ja i dag har flingorna dalat och gett ett ännu tjockare täcke på marken. Härligt är ordet och jag hoppas innerligt att snön kommit för att stanna.


Vi mös även i morse med brasa och julkalender men sen gav jag mig ut på en promenad i snövädret. När man inte kan träna vill man ju ändå så klart röra på sig och då är det rätt gött att pulsa i snön med en pod i lurarna.



Sen vet jag inte riktigt vad jag gjort men dagen har gått i alla fall. Slog till och gjorde älgskavsgryta till lunchen - otroligt länge sen sist och otroligt gott. Riktig söndagslunch :). Elektrikern kom hit så nu har vi fått el ute i det som ska bli nya hallen. Inte färdigt ännu men jag kunde inte hålla mig från att sätta dit två stjärnor.


Förkylningen är på riktig tillbakagång så jag hoppas kunna komma igång och träna snart. Dagar utan träning är jobbiga och jag vill verkligen ut och röra på mig som vanligt igen.

Trevlig tredje advent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!