header

header

25 december 2016

God fortsättning.

Juldag och firandet fortsätter. Julaftonen kom och gick och var fylld av spänd förväntan, god mat, träning, tända ljus, besök av mannen med det vita skägget, musik, öppnande av klappar, godis och massa julmys. Precis som en julafton ska vara om ni frågar mig :). 







Denna juldag vaknade jag långt innan alla andra och lade mig i soffan och läste i en av julklapptböckerna jag fick. Grymt bra bok och jag måste erkänna att jag läst ganska mycket i dag - måste ju veta vem mördaren är. Slet mig från läsningen och drog mig ut på ett löppass. Foten känndes helt ok och löpformen är på uppåtgående så det var roligt att springa.

Sen har vi ju så klart spelat spel. Junior fick några i julklapp så denna dag har vi spelat och umgåtts. Stort gilla på det. Nu har vi dock bänkat oss framför tv:n och suveräna filmen Frost. Dags att koncentrera sig på Elsa, Anna, Sven och Olaf.

God fortsättning!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!