header

header

21 december 2016

Färdigstökat

Tre dagar kvar och nu måste jag nog säga att jag har stökat färdigt inför julen. Klapparna är handlade och inslagna. Godiset är klart. Huset är städat. Så nu borde det mesta vara färdigt, ja jag tror nog att det får vara färdigstökat för min del. 


Förutom att ha stökat färdigt så har jag umgåtts och varit ute med den lilla hårbollen. Lämnat och hämtat junior hos kompisar och tränat. Stack ut på ett löppass här i kväll och det var och gick superbra. Äntligen en lätt känsla i kroppen och framför allt benen. Det gick som sagt superbra ända tills jag trampade snett och det ganska rejält. Varför var frisk och hel kan man ju undra??

En jobbdag kvar och sen tar jag jul. Ska bli ofantligt skönt med lediga och oplanerade dagar. 

Hoppas ni har det bra i julstöket!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!