header

header

17 december 2016

En massa skidor.

Lördag och en sådan helt i min smak. En soft morgon med eldning i kaminen och "Harry Potter och fången från Azkaban". Vi har börjat läsa tredje boken i serien och kunde inte hålla oss från att börja se filmen också. Stort gilla på det för jag älskar dessa böcker och filmer. 

Efter den softa starten drog jag och M ut i skidspåret och passade på att få till ett pass tillsammans då farfar är här. Riktigt roligt att kunna träna tillsammans och i dag var det ganska pigga ben - särskilt i uppförsbackarna. Att det ska vara så roligt att åka skidor :).

Sen blev det faktiskt ganska mycket mer skidor resten av dagen. Först kom M hem med ett par nya skate-pjäxor till mig ❤︎. Så var vi ju så klart tvungna att kolla på VC-skidorna från La Cluzas. Och sen fick jag inviga de nya pjäxorna då jag och junior drog ut på ett skidpass strax innan det började skymma. Mysigt att åka tillsammans med den finaste jag vet. 

My precious 



Och minsann tror jag att jag fick extra energi av vår skidtur för när jag kom hem drog jag igång och gjorde julgodis. Bountybollar, mozartkulor och farmors kola blev det och i morgon kan det tänkas att det blir någon mer sort. 

Nu dags att njuta av återstoden av lördagskvällen. 

Ha det fint!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!