header

header

4 december 2016

En krasslig 2:a advent.

Så var då andra ljuset tänt och dagarna till julen går med stormfart. Ingen julstämning så långt ögat når men när man börjar stöka så smått kanske den kommer. 

Tyvärr är det rejält förkylt för min del och som vanligt har det gått ner i bröstet. Suck och dubbelsuck. Att det alltid ska bli så här. Men det är väl bara att pipla hostmedicin och dricka massa varmt. 

Trots förkylningen tog jag mig en promenad i morse. Ville ta en sista sväng innan det var dags att styra kosan hemöver igen. Ännu en skön morgon med soluppgång och vacker natur. Ingen kamera med i dag men jag tog ju massa bilder härom dagen. 







Nu dags att försöka få upp värmen här hemma. Blir nog att elda hela kvällen för när vi kom hem var det allt annat än varmt. I morgon är det dags för skola och jobb igen. Vi får se om jag blir att sitta hemma eller på kontoret.

Ha en fin andra advent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!