header

header

23 december 2016

Dan före...

Ja men då sitter man ju här och det är dan före dopparedan. Har landat i hemmet hos mor och far - där vi ska fira julen - precis som vanligt :). I morse såg vi först på julkalendern - hur bra är inte den?? - innan vi klädde granen. Så nu står den så grön och grann i stugan och klapparna ligger där under och väntar på att öppnas. Kommer bli en lång dag för någon i morgon innan tomten kommer.....




Efter granen var klädd tejpade jag ihop foten och gav mig ut på ett löppass. Solen var på väg upp över trädtopparna och det var frost på marken. Benen var pigga ett tag och jag körde på. Såg massor av bekanta som var ute och promenerade i finvädret. Och träffade på en barndomskompis mamma som jag inte sett på evigheter.

Resten av dagen tänker jag göra ingenting. Bara njuta och ta det lugnt. Kanske spela något spel i väntan på uppesittarkvällen. 

Hoppas ni har det bra!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!