header

header

20 december 2016

Att faktiskt ha tiden.

Tisdag och två dagar kvar att jobba. Fyra ynka dagar till julen och elva dagar kvar av år 2016. Ja, vad ska man säga? Man kan ju krasst konstatera att tiden går fort.

Vi får väl se om tomten kommer i år......

Tisdag som sagt och i dag har precis allt varit segt. Segt att ta sig upp i morse. Segt på jobbet. Segt att inte ha någon bil (inlämnad på rekond i morse). Segt att ta sig för något när man kom hem. Ja, en helseg tisdag helt enkelt.

Junior följde med en kompis hem efter skolan och vips fick jag ännu mer tid. Hade saker jag skulle behövt göra men utan bil så blev det lite svårt. Så jag hamnade framför datorn - inte det bästa jag vet, men nu blev det så. Började redigera några bilder jag helt hade glömt av. Uppdaterade fotoboken (har en på gång under varje år) och sen satte jag mig och gjorde en sammanfattning av år 2016 i bilder. Inget jag kommer visa i dag men den kommer upp vad det lider :). När jag tänker efter var det ganska skönt att faktiskt ha tiden att göra detta.

Är faktiskt ganska glad att jag fotar så pass mycket som jag gör. Ibland tycker jag inte att vi gjort något alls men när man börjar gå igenom alla bilder så inser man att det blir en del i alla fall. Och sen är det ju så kul att kunna spara alla minnen.

Nu skriker min onda rygg efter träning. Tror minsann att det får bli ett rejält styrkepass i dag. Har fuskat på sistone och vips kommer problemen med ryggen. Dags att skärpa till sig!!

Hoppas ni haft en bra dag!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!