header

header

17 november 2016

Synnerligen effektiv.

Jag vet inte riktigt vad som hänt men helt plötsligt händer det saker. Jag får det jag tänkt gjort och på relativt kort tid. Jag har segat runt en längre tid och varit grymt ineffektiv men dom senaste dagarna verkar något ha hänt. Och vad det än är så hoppas jag det håller i sig för det är en rätt skön känsla :).

Även lusten att fota och redigera har börjat komma tillbaka så smått. Och när fototillfällena inte är så många som jag önskar så är det bra att ha en liten bank av oredigerade bilder som ligger och väntar. I dag hann jag sätta tänderna i en gammal bild och resultatet visar jag här nedan. (och ja, jag vet att det ser ut som ena handen saknas men det är en av sakerna jag tycker om med bilden och som ger den känsla jag vill åt).

Modell: Ida Ekskog, Foto: jag

I morgon fredag och som vanligt ledigt för min del. Tänkte försöka rida på effektivitetsvågen och få ärenden uträttade. Och så ska väl kroppen få tränas också är det tänkt. Motivationen för just träning är lika med noll just nu men jag gnetar ändå på - vet ju att hela jag mår så mycket bättre när jag tränar.

Snart dags för middag med bästa tjejkompisarna men först lite gos med hårbollen.

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!