header

header

11 november 2016

Min fredagslyx.

Fredagkväll och tv:n får stå till sidan för min del. Har hamnat framför dataskärmen och unnat mig lyxen att redigera lite bilder från i dag. Får lov att säga att jag har det ganska trivsamt med musik som spelas och ljus som brinner.

Dagen i dag går väl inte till världshistorien som en av de bästa i mitt liv - utan att gå in på detaljer kan jag bara krasst konstatera att jag har inget vidare flyt just nu. Så är det ibland och då är det ganska skönt att gå ut tillsammans med en kamera och ett stativ i vintervärlden. Höll på och fotade, sprang fram och tillbaka, fipplade med inställningar och skärpa och vips hade en timme gått och jag höll nästan på att missa hämtningen vid skolan. Visst är det härligt att man kan gå så himla mycket upp i något att tiden bara flyger iväg :).





Tänk så mycket naturen ger ❤︎

 Passade även på att fota bilder till årets julkort när junior kom hem från skolan. Sol och snö - det gäller att passa på när tillfället ges.



Det ska ju bjudas på fina vinterdagar i helgen är det sagt och då hoppas jag på flera fina turer tillsammans med den där fotomackapären.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!