header

header

30 november 2016

Den här onsdagen....

.... går nog till historien som en av de mest röriga jag varit med om i mitt liv. Oerhört trött efter att ha legat och läst Lasse-Maja högt för liten som inte kunde sova mellan 22-23 i går kväll (på mig gick ögonen i kors). Fortsatt sjukstuga (junior är fortfarande sjuk), jobb som skulle hinnas med (papper som skulle avlämnas och hämtas på kontoret), mat som var tvungen att handlas, en snickare som rev väggen i hallen & byggde upp, en sotare som skulle göra sitt, en kanin vars klor var tvungna att klippas (maxpuls under den stunden) och en kropp som skrek efter träning (skippa träningen trots att det var totalt kaos det gick ju bara inte).

Och nu borde jag egentligen packa då jag och mini-me ska åka till mor och far i morgon är det meningen. Men vet ni,  jag orkar helt enkelt inte. Tror faktiskt att det får vänta till i morgon. Nu vill jag bara lägga mig i soffan och göra ingenting. Och så får det nog bli.

Skulle behöva det här just nu - en lugn och stilla stund i skogen. 

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!