header

header

25 oktober 2016

Var bara tvungen att få det ur mig.

Ibland har man bara en känsla i kroppen. En bild i huvudet. En bild som man inte kan sluta tänka på. En bild som ligger och mal och väntar på att få komma ut.

Jag har haft en sådan bild inom mig ett längre tag nu men det har inte funnits varken tid eller ork att få till den. Men i dag bara bestämde jag mig. Tog fram kameran och stativet. Spände upp ett svart tyg. Ställde mig framför kameran och satte igång.

Och tänk, jag tror att jag fick ur mig precis den bild jag hade inom mig. Just den bilden vill jag inte visa än då den är tänkt i ett speciellt sammanhang så det får bli en annan som jag också tog i dag.


Annars är det ju full fart och minimalt med tid för tillfället. Begriper inte hur det kan bli så här hela tiden. Att det hela tiden ska snurra på i 120 och aldrig lugna ner sig. Kanske beror det på att man har saker man vill hinna med utöver allt det tråkiga som ska göras. Jag vet inte. Men om det är så då får det vara. Man måste ju få göra roliga saker bara för sin egen skull också :). 

Hoppas ni har det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!