header

header

7 oktober 2016

En chillig fredag.

Tröttmössa på i morse och känslan har suttit i hittills denna fredag i oktober. Även om det var oerhört lockande att köra hem och lägga sig i soffan efter lämningen vid skolan, tog jag mig ut i skogen och sprang det planerade distanspasset.

Formen var sisådär men det var kanonväder och skönt att springa ändå. Träffade på några jägare och deras fina hund och fick prata lite också - alltid roligt måste jag säga. Mindre roligt var att jag fick hela tre st älgflugor på mig - upptäckte två av dem i bilen på väg hem - PANIK!!! Det är säkert oerhört fjantigt men jag tycker dom är sååååå äckliga. Jag har inga problem med småkryp annars men dom där.... Usch och fy!!

Efter träningen lade jag ner allt vad försöka vara effektiv och duktig heter. Tog det helt sonika tvärlugnt och vilade. Chillade i soffan, stickade lite och såg på Hem till gården som den pensionär jag är ;).





I kväll väntar middag hos fina vänner men först ska jag försöka bestämma om det ska beställas ett eller två par nya brillor. Stora beslut när man är velig som jag :).

Ha det bra!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!