header

header

29 september 2016

Soluppgång & ridning.

Omg vilken start det blev på den här torsdagen. Kikade ut och fick se en av de mest färgstarka soluppgångar jag upplevt. Hela himlen färgades rosa för att sen gå över i lila och slutligen orange. Hann precis fånga en bild innan det mulnade på från ingenstans och började spöregna. Fint var det hur som haver och en fin start på dagen. 


När jobbet var färdigt var jag sugen på att åka en sväng och bara gå i affärer. Men jag tog mig i kragen och städade huset i stället. Ett beslut som jag är mycket nöjd med för nu är det gjort vilket innebär en fredag utan massa måsten :). 

Kvällen tillbringades vid stallet. Aningens kallt måste jag nog säga att det var när det blåste isvindar men det var så roligt att se vilka framsteg hela gruppen gjort sen jag såg dem sist. Och hästarna - det är allt bra vackra djur. 





Nu dags för ännu ett kapitel i Harry Potter - längtar!
Trevlig torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!