header

header

25 september 2016

Sagostund.

I går när jag rensade i min garderob hittade junior ett par svarta kängor. Genast började hon spinna loss på en fotoidé och jag var inte sen att haka på. Tillsammans kom vi på exakt hur vi ville att bilden skulle se ut och det var otroligt givande att låta fantasin spinna loss.

I dag hade vi båda lust att förverkliga vår idé och gav oss därför ut i det fina höstvädret (har vi någonsin upplevt en så fantastisk september??). Släpade med oss lite rekvisita. Åkte till den där perfekta platsen jag sett för några dagar sen. Fixade i ordning och satte igång. En fantastisk sagostund där ute i skogen och minsann tror jag vi fick den där bilden vi ville ha :).

Lite av rekvisitan vi använde oss av :).

Dags att stänga in hårbollen för natten och ladda inför en ny vecka!

Ha det fint!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!