header

header

17 september 2016

På den bästa platsen!

Det blev ännu ett besök i paradiset innan sommaren försvinner helt. Bestämde lite spontant i början av veckan att jag minsann ville få till en resa till och fick med mig bästa Kerstin som sällskap :). 

I går eftermiddag packade vi i bilen och for iväg. Kom fram precis när det började mörkna och fick en mysig kväll i brasan sken. Sov faktiskt helt ok i natt även om jag tyvärr vaknar varje gång jag rör på mitt onda knä. Men var hyfsat utvilad i morse och det är ju huvudsaken. 

En vacker morgon blev det och efter en stund nere vid bryggan och frukost svidade jag om till träningskläder och gav mig ut på rullisarna. Hade inte tänkt åka så länge men när det gick så himla bra och var min favoritrunda - ja då drog det iväg och blev lite längre. Men det gör inte så mycket när det går lätt och man åker runt med ett leende på läpparna och känner sig så där galet lycklig. 

Efter lunchen skulle vi vila inne men det sprack upp och blev kanonväder. Det blev helt sonika till att släpa ut solstolarna ner till sjön och sitta där och njuta i solen. Efter ett tag började dock rastlösheten krypa i kroppen och vi tog en promenad till en sjö och min favoritstig. 









Mobilbilder från dagen som gått.

Nu väntar en kväll helt i lugnets tecken. Får se om jag ska ta några varv på stickningen som jag har släpat med mig :). 

Hoppas ni har en fin helg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!