header

header

17 augusti 2016

Sommarminnen.

Sol och värme i går. Småregn och rusk i dag. Tvära kast med vädret så här på sensommaren/hösten. Men det är väl lite det som är tjusningen med skiftningarna mellan årstiderna - att man inte riktigt vet vad som väntar från en dag till en annan.

I dag har det blivit lite väl många timmar framför datorn måste jag säga. Först på jobbet och sen här hemma. Redigerar bilderna från helgen för fullt och det tar sin lilla tid. Får nog lov att erkänna att jag är lite väl petig men hellre det så slutresultatet blir bra än att man lämnar ifrån sig något halvdant. Vill ju kunna stå för bilderna jag tagit. Jag hoppas verkligen att jag kommer få visa bilder här så småningom för det är så många fina.

Så när jag inte redigerar så drömmer jag mig tillbaka till sommaren. Vilka fantastiska veckor vi fick och många härliga minnen att plocka fram när man längtar efter sommar och sol. Eftersom jag inte hinner fota något så bjuder jag på några minnen från sommaren.


NU är det hög tid att stänga ner datorn för i dag.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!