header

header

4 augusti 2016

Längtar efter....

.... sommarkvällar! När jag sitter här framför datorn med massa bilder att redigera och ser den ena solnedgången efter den andra. Ja då kan jag inte göra annat än längta efter dessa ljumma kvällar igen.

Just kvällarna är kanske det bästa jag vet med sommaren. När det är varmt i luften. Vattnet är ljummet. När solen börjar sin väg mot vila. När det är stilla och man kan lägga en ny sommardag till ännu ett minne. Allt blir så lugnt på kvällen och man får tid för eftertanke. Sitta och njuta av allt det vackra som är mitt framför ens ögon. Ja det är verkligen något speciellt med våra sommarkvällar.






Nu är det hög tid att försöka ta tag i dagen här hemma. Har inte kommit igång ännu fastän det snart är lunchtid. Vi är trötta och sega allihopa men det kan inte hjälpas. Än en gång ska väskor packas och vi ska ut på äventyr. Den här gången blir det inte tillsammans som familj utan i helgen delar vi på oss. Jag ska tillbringa en helg med likasinnade - ska bli såå kul!!!! Så nu är det hög tid att hoppa i duschen, packa väskorna och göra ärenden.

Ha en bra torsdag!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!