header

header

19 augusti 2016

Happy Friday!!

Ja men då var det ju fredag igen och ledigt för min del. Måste säga att jobbveckan gått över förväntan och i en rasande fart. Och som vanligt, väldigt skönt med fredag :).

Hinner fortfarande inte fota något så det får bli ytterligare en bild från fotokursen.

Började dagen med att städa hela huset. Har ju och får ju besök nu i helgen och då tycker jag det känns trevligare om det är städat - sån är jag ;). Efter turbostädningen - ja, jag tenderar att köra på i ett högt tempo när jag städar - så drog jag ut i regnet för att träna. 
Och jag måste säga att jag inte har det minsta emot att springa när det regnar. I alla fall inte när det är + 14 grader och ganska behagligt ute. Snabbdistans kombinerat med fartlek/backintervaller blev det i dag och äntligen kändes kroppen pigg och ville springa. Att jag nu känner mig som överkörd av en ångvält är en annan historia....

Vad det blir resten av dagen vet jag inte. Besök från Östersund är på ingående och sen borde jag se över kameran så den är redo inför morgondagen. Japp, i morgon ska jag gå på bröllop både som gäst och fotograf - ska bli intressant att se hur jag får i hop allt det :). Det ska hur som haver bli superroligt att få se våra fina vänner gifta sig. 

Hoppas ni får en bra helg!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!