header

header

4 juli 2016

Tillbaka igen!

Efter en förmiddag fylld av fixande, packande, kiropraktorbesök och motande av kanin in i transportbur så kom vi då äntligen iväg.

Lite nervös var jag allt måste jag erkänna. Det var ju första gången vi drog med den lilla pälsbollen på en långresa. Hade ingen aning om hur han skulle reagera men när vi kom fram skuttade han runt i nya hagen så han verkade må bra. 

Så nu befinner vi oss på den bästa platsen på jorden och ska stanna här några dagar. Både jag och junior ville åka hit och då passar vi på när pappan inte fått semester ännu. 



 Viktigt att inspektera nya sommarstugan ;).

 Foto: jag

Inga bestämda planer i morgon men en träningsrunda ska det bli. 

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!