header

header

3 juli 2016

Redan söndagkväll.

Herrejösses så fort denna helg har gått. Fredag och sen var det plötsligt söndagkväll och första semesterveckan är slut. Försöker verkligen vara här och nu men det är en liten oro som gnager i mig. En oro över att semesterveckorna ska ta slut allt för fort. Men jag ska verkligen försöka bättra mig på att leva i nuet.

Foto: jag

Helgen som gått gick som sagt med en rasande fart. Har tillbringat den med en hel massa vänner och haft supertrevligt. Har hunnit med ett par träningspass också vilket var välbehövligt för kropp och knopp.

Nu ska här laddas inför morgondagen och kollas efter födelsedagspresenter. Det är visst någon som fyller år om några veckor.....

Trevlig kväll!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!