header

header

8 juli 2016

Försöker i alla fall.

Det är fortfarande en slags tomhet i kroppen och besvikelsen har väl inte lagt sig helt ännu måste jag erkänna. Jag längtar fortfarande efter stillheten och lugnet i stugan. Jag är fortfarande besviken men jag försöker vända tankarna. Ska försöka ta till vara på dagarna och göra något meningsfullt av tiden här hemma (något en bättre hälft så klokt påpekade från andra sidan Atlanten tidigare idag).

Att man kan älska en plats så oerhört mycket.

I dag tog jag mig i kragen och gjorde massa saker för att sluta grubbla. Bilen tvättades och städades ordentligt. Trädgården fick sig en omgång och kroppen fick sig dubbla träningspass. Hann även handla lite presenter till den minsta i hushållet som fyller år nästa vecka.

I morgon är det en än så länge oplanerad lördag. Vi håller det öppet och får se vad vi känner för att göra.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!