header

header

30 juli 2016

En soft lördag.

Helt seg - ja så kan man beskriva tillståndet för mig idag. Har varit grymt trött och därför passade det fint att ta det lugnt. Vi var ute med barnen och passade på att heja lite på männen i huset när dom körde cykeltävling förbi här på förmiddagen. Detta passade en trött Carina alldeles utmärkt :).

Sen blev det ett träningspass efter lunchen. Vi sprang till ett utegym och körde styrka. Åh herregud säger jag bara. Grymt tungt var det och jag kanske tog i lite för mycket.... Så jag misstänker att jag kommer känna av detta rejält i morgon. Men jag blev faktiskt piggare så det är som jag sagt förut; träning är grymt bra för att få mer energi.

Magisk solnedgång häromkvällen.

Nu blir det till att slappa resten av dagen och så får vi se vad morgondagen bjuder på.

Ha en fortsatt fin lördagskväll!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!